ပင္မစာမ်က္ႏွာ ျမန္ျပည္သတင္း နိဳင္ငံတကာသတင္း ဓာတ္ပံု ဗီဒီယို ေဆာင္းပါး ၀တၱဳ ကဗ်ာ ဟာသ ျမင္ကြင္း ပ်ဳိး

Saturday, June 9, 2012

ရိုဟင္ဂ်ာဟာ ျမန္မာတိုင္းရင္းသားလူမ်ိဳးတစ္ခုမဟုတ္ဘူးလို႔ ၈၈ ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ေတြက အတိအလင္းေျပာ


 ကိုျမေအး ရုိဟင္ဂ်ာ အေပၚ သေဘာထား

ေမ။     ။ ကိုျမေအးရဲ႕ သမီးျဖစ္တဲ့ Burma Campaign U.K က မေ၀ႏွင္းပြင့္သုံနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ရုိဟင္ဂ်ာေတြဘက္က အခြင့္အေရး ေတာင္းဆုိတဲ့သူပါဆုိၿပီး ေ၀ဖန္ၾကတဲ့ ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔  ဘာေျပာခ်င္ပါသလဲ။
ေျဖ။     ။ ေကာင္းပါတယ္။ ဒီေမးခြန္းကို က်ေနာ္ေျဖခ်င္ေနတာၾကာပါၿပီ။ က်ေနာ္ေထာင္က ဇန္န၀ါရီလ ၁၃ ရက္ေန႔က လြတ္တယ္ဗ်။ လြတ္တဲ့အခါမွာ က်ေနာ့္ရဲ႕ မိတ္ေဆြစစ္မိတ္ေဆြမွန္ေတြက က်ေနာ့္ဆီ သမိီးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဒီလုိ ဒီလုိပဲဆုိၿပီး ေျပာၾကပါတယ္။ ကိုျမေအးေရ ထိန္းေပးပါေပါ့။ က်ေနာ့္သမီးနဲ႔ က်ေနာ္ ဖုန္းခ်က္ခ်င္း ဆက္ပါတယ္။ က်ေနာ္ေျပာျပမယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ့္သမီးဟာ ၁၀ တန္းေအာင္ၿပီး ႏိုင္ငံျခားကို ထြက္သြားရတယ္။ က်ေနာ္က က်ေနာ့္သမီး ဘက္က လုိက္ၿပီးေျပာတယ္၊ ဘက္လုိက္ၿပီးေျပာတယ္လုိ႔ ေျပာၾကမယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ္ဘက္မလုိက္ပါဘူး။ က်ေနာ္ က်ေနာ့္သမီးကုိ သမီး နားလည္သလား။ တုိင္းရင္းသားအေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး နားလည္တယ္ဆုိရင္ ေျပာ၊ နားမလည္ဘူးဆုိရင္ သူမ်ားရဲ႕ အသံုးခ်ခံဘ၀ကိုေတာ့ မေရာက္ေစပါနဲ႔၊ အဲဒီဟာကို မလုပ္ဖုိ႔ မကိုင္ဖုိ႔ဆုိတာကို က်ေနာ္ေျပာတယ္။
ေနာက္ Burma Campaign U.K က တာ၀န္ရွိတဲ့သူေတြနဲ႔ က်ေနာ္ေတြ႔တဲ့ အခါမွာ ခင္ဗ်ားတုိ႔ အဲဒီကိစၥကို လံုး၀ မလုပ္ပါနဲ႔ဆုိတာကို တိတိလင္းလင္းက်ေနာ္ ေျပာၾကားခဲ့တယ္။ က်ေနာ္ေျပာတဲ့ အခ်ိန္ကစၿပီး သမီးကလည္း သူ႔ကိုယ္သူ ဆင္ဆင္ျခင္ျခင္နဲ႔ ေနထုိင္လုပ္ကိုင္ေနတာ ခင္ဗ်ားတို႔ ေနာက္ပိုင္းၾကားမွာပါ။ က်ေနာ့္သမီးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ တာ၀န္ယူတယ္။ သူလုပ္တာ မဟုတ္ဘူးဗ်။ ကေလးဆုိေတာ့၊ လူငယ္ဆုိေတာ့ သူ႔အေနနဲ႔က လုပ္ခ်င္ကိုင္ခ်င္စိတ္က မ်ားတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔လုိေတာ့ ႏိုင္ငံေရးကို ဘယ္နားလည္ႏိုင္ေသးမလဲဗ်ာ။ က်ေနာ္ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ ရုိဟင္ဂ်ာကိစၥ ဆႏၵျပတာမွာ သမီးဟာ ေယာင္ၿပီးေတာ့ ပါသြားမိတယ္လုိ႔ က်ေနာ္နားလည္တယ္။ ေနာက္လုပ္စရာ အေၾကာင္းအရင္းလည္း မရွိသလုိ ေနာက္ထပ္မျဖစ္ေတာ့ဘူးဆုိတာ က်ေနာ္ အာမခံတယ္။     ။

No comments:

Post a Comment