အိမ္ မွာဝယ္ထားေသာ ဘိုထိုင္အိမ္သာ ေရပန္းမလာေတာ့လို ့ အသစ္ဝယ္ရေတာ့မယ္ ထင္ေနတာ panasonic ဆိုေတာ့ service center ဆီ ဖုန္းဆက္ ျပီး ေျပာ လိုက္ ေတာ့ ဘယ္ပစၥည္းလည္း မီးပူလား ကြန္ပ်ဴတာလား ဘာစက္လဲ ေမးေတာ့ အိမ္သာ ကမုဒ္ လည္းဆိုေရာ ဟုတ္ျပီ စာရြက္ေတြ ေမးေတာ့ မရွိေတာ့ ဘူး မနည္းျပန္ရွာ ရအုံးမယ္ဆိုေတာ့ ရတယ္ မလိုဘူး အမ်ဳိးအစားေျပာ ေမာ္ဒယ္ ေျပာဆို ျပီး နံပါတ္ေတြ မွတ္ျပီး ဘယ္ေန ့ ဘယ္ရက္ လာျပင္မယ္ ေျပာတယ္...
လာျပင္တဲ့သူလာေတာ့ အထဲ က အိုင္စီလိုဟာေလး ေပ်ာ္သလုိ ေပ်ာ့ေနေတာ့ လဲ ဖို ့လိုတယ္ဆိုျပီး သူ ့စင္တာကို ထပ္ဆက္ျပီး
ေျပာေတာ့ ဟိုမွာခ်က္ခ်င္း မရွိေသးဘူး ေရာက္မယ့္ရက္ေျပာျပီး လာျပင္မဲ့ ရက္ တစ္ခါထဲေျပာေတာ့ အားတဲ့ရက္နဲ ့ တိုက္ျပီး လာျပင္ေတာ့ ဆားေက့စ္ျပား တစ္ခ်ပ္လုံး အသစ္ တပ္ေပးသြားတယ္ ..
ျပီးတာနဲ ့ျပင္တဲ့သူ က သူဖုန္းေလးနဲ ့ ပရင့္တာေသးေသးေလး နဲ ့ တကယ္ကို ေသးေသးေလး လက္ဖဝါးစာေလာက္ပဲ ရွိတာ စာရြက္ပရင့္ထုတ္ျပီး ဟမ္းေကာရိုက္ေပးတယ္ ဂ်ပန္ေတြ က လက္မွတ္ မထိုးၾကပါ ဟမ္းေကာ သာသံုးၾကတာပါ
ျပီးေတာ့ ျပင္တဲ့ အိမ္ရွင္ ကေန ဟမ္းေကာေတာင္းေပမဲ့ အလုပ္မွာပဲထားေတာ့ လက္မွတ္ထိုးေပးလို ့ရတာနဲ ့ လက္မွတ္ထိုးေပးလိုက္တယ္...ပိုက္ဆံတစ္ျပားမွ မေပးရတဲ့ အျပင္
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေျပာေတာ့..သူ ကေတာင္ ေတာင္းပန္သြားေသးတယ္...တကယ္ ကို တာဝန္ေက် ပါေပတယ္ panasonic ....
ဂ်ပန္မွာ panasonic ဆိုရင္ နည္းနည္းေတာ့ ေစ်းမသိမသာ ၾကီးတာေတာ့ ရွိပါတယ္ ဒီလိုဝန္ေဆာင္မႈတအားေကာင္းတာေတြ ့လိုက္ရေတာ့ ေတာ္ေတာ္ အံၾသသြားတယ္..ဒါေၾကာင့္ကိုး မွတ္ခ်က္ျပဳမိေတာ့တယ္..
တစ္ခုရွိတာက..ဂ်ပန္မွာ တီဗီကို english လို Menu နဲ ့မွ ဆိုရင္ေတာ့ Sharp တစ္ခုပဲရွိေနတာပါ...တစ္ျခားအမ်ဳိးအစားေတြ မွာမရႏိူင္တာပါ...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment