တက္လူ
အမ်ားျပည္သူတို႔အား သြားလာခြင့္ ပိတ္ပင္ထားသည့္ ကိုကိုးကြ်န္းကို ဒုတိယအႀကိမ္အျဖစ္ ေလ့လာေရးခရီးစဥ္ သြားေရာက္ႏိုင္ရန္ စစ္အစိုးရက ထပ္မံခြင့္ျပဳလိုက္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေအးခ်မ္းသာယာေရးႏွင့္ဖြံ ့ၿဖိဳးေရးေကာင္စီ (တယက) က ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါခရီးစဥ္ကို ယခုလ (၂၄) ရက္တြင္ ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္လုပ္ငန္းမွ သံလြင္သေဘၤာျဖင့္ သြားေရာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း တယကမွ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရိွသူက ေျပာသည္။
သြားေရာက္မည့္ကာလမွာ (၃) ညအိပ္ (၄) ရက္ ခရီးျဖစ္ၿပီး သေဘၤာတြင္ (၂) ေယာက္ အိပ္ခန္း တခန္းလွ်င္ က်ပ္ (၅) ေသာင္း၊ (၄) ေယာက္အိပ္ခန္း တခန္းလွ်င္ က်ပ္ (၄) ေသာင္းႏွင့္ ႐ိုး႐ိုးတန္းကို က်ပ္ (၃) ေသာင္းခြဲ သတ္မွတ္ေရာင္းခ်မည္ဟု ၎က ေျပာသည္။
အဆိုပါ သံလြင္သေဘၤာျဖင့္ပင္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏို၀င္ဘာ (၂၀) ရက္တြင္ ပထမအႀကိမ္အျဖစ္ ကိုကိုးကၽြန္းသို႔ ခရီးသည္ (၄၀၀) ေက်ာ္ သြားေရာက္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။
ခရီးသည္အမ်ားစုမွာ အစိုးရဝန္ထမ္းမ်ားျဖစ္ၾကၿပီး အႏုပညာသည္မ်ား ပါ၀င္ၾကကာ ႏုိင္ငံပိုင္ မီဒီယာမ်ားကို အသြားအျပန္ ခရီးစရိတ္ၿငိမ္းျဖင့္ ေခၚယူခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ကိုကိုးကၽြန္းခရီးစဥ္ကို သဘာ၀အေျခခံ ခရီးသြားလုပ္ငန္းတခုအေနျဖင့္ပထမခရီးစဥ္ ကို ရန္ကုန္တိုင္း စစ္တုိင္းမႉး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ဝင္းျမင့္က စီမံခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း တယကမွ တာ၀န္ရွိသူက ေျပာသည္။
၁၉၅၉ ခုႏွစ္ အာဏာရွင္ေဟာင္း ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေနဝင္း၏ အိမ္ေစာင့္အစိုးရလက္ထက္က ကိုကိုးကြ်န္းႀကီးကို တကြ်န္းအျဖစ္ ထူေထာင္၍ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားကို ပို႔ေဆာင္ထားရွိခဲ့ၿပီး ေနာက္ ၁၉၇၁ ခုႏွစ္တြင္ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားမ်ား အစာငတ္ခံ ဆႏၵျပပြဲမ်ား ေပၚေပါက္လာခဲ့ရာ ရန္ကုန္ အင္းစိန္ေထာင္သို႔ ေရႊ႕ေျပာင္းထားရွိၿပီး ယင္းတကြ်န္းေထာင္ကို ပိတ္လိုက္ေၾကာင္း၊ ယင္းေနာက္ ကိုကိုးကၽြန္းကို ေရတပ္၏ ကြပ္ကဲမႈေအာက္တြင္ထားရွိကာ ကြ်န္းေပၚသုိ႔ အမ်ားျပည္သူသြားလာခြင့္ကို ကန္႔သတ္ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အၿငိမ္းစားဗိုလ္မႉးေဟာင္းတဦးက ေျပာသည္။
ကိုကိုးကၽြန္းသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အေနာက္ေတာင္ဘက္မုိင္ (၂၆ဝ) အကြာ ဘဂၤလားပင္လယ္ေအာ္အတြင္း တည္ရွိၿပီး ကိုကိုးႀကီးကၽြန္း၊ မဂၤလာကၽြန္း၊ ကိုကိုးေလးကၽြန္း၊ ဂ်ယ္ရီကၽြန္း၊ စားပြဲကၽြန္း၊ ရတ္ကၽြန္းတို႔အပါအဝင္ ကၽြန္းေပါင္း (၁၂) ကၽြန္းျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းထားေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုအခါ ကိုကိုးကၽြန္းတြင္ လူဦးေရ (၁၀၀၀) ေက်ာ္ ရိွၿပီး အိမ္ေျခ (၂၀၀) ေက်ာ္ရွိကာ အမ်ားစုက အစုိးရ ဝန္ထမ္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ကိုကိုးကၽြန္း ခရီးစဥ္ကို လိုက္ပါဖူးသူတဦးက ေျပာသည္။
Tuesday, December 15, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment